5.4.2013

Wii~ I'm the best 8D No, I'm really not XD

Good evening! 8D
Tänää koulussa oli ihan sellanen jännä normi päivä, ei mitään erikoista. :"3
Noh, tänää koulun jälkee mun iskä haki mut koulusta ja me mentiin sit suoraan giganttiin hakemaan sellasta sodastream cocista. Mentii sit kotiin ja mä menin heti dataa. Piti sit myöhemmin mennä äitille käyttää mun koira ulkona, no kävin sit sen kaa pika lenkin ja sit menin takas iskälle. Kyllä, teen koirani kanssa joskus vain 10min lenkkejä: Älkää valittako! XD
Sit mun ukki tuli meille ja vietettiin vähä etukäteen mun synttäreitä. Ne on varsinaisesti sunnuntaina. Sain mun ukilta 70e ja yhe bumle pussin, nam! ^^
Syötiin sit vähä kakkuu jne. :33

Illemmalla ehdotin mun iskälle ja veljelle et pelattaan Mario Karttii no ne sit suostu. Ajettiin sit kolmisteen siinä ja kas kumma. Mä voitin ylivoimasesti >8D
No ne sit ehdotti toista kisaa ja mä suostuin. Sit ne alko siin toisessa kisassa oikee kunnolla terrorisoimaan mun ajoa ja miksköhän. Kysyinki oikee niiltä: "Mitä pahaa mä oon tehny" 8D
No voitin silti senki ajon! Ja ihan oikeesi voitinki. XD

Tää oli tällänen tylsä peruspäivä postaus joten moro! :"33

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti