16.4.2013

En keksi mitään otsikkoo... No vaikka Tiistai!

Koulussa mä ja Doku heittäydytiin ihan lapsellisiks 8D
Siis me ihan oikeesti mentiin kiipeilee kiipeily telineisiin ja liu'ttiin liukumäkee, siis ihan oikeesti...... Se oli kivaa! Vaikka kyl kaikki kakrut katto meitä vähän sillai "Öööh... Ihan oikeesti" ilmeillä. Kuitenki.
Olin sit myös tänää koulun jälkee Dokun kaa kaupungilla pörräämässä. Kaupunki jossa asumme ei siis ole kovinkaan suuri ja onhan se aika vanhan puoleinen, ehe, mutta kyllä täältä gigantti, seppälä, K supermarket, S market, Lindex, muutamia ravintoloita, kahviloita ja paljon muuta kivaa löytyy. Mä sitte rakastan Tammisaarta! Se ei oo liian iso eikä liian pieni kaupunki vaan kaikki on lähellä nii ei tarvii raahautuu monia kymmeniä kilometrejä edes takas. ^^
Käytiin Dokun kaa kirja kaupassa ja ostettiin muutamia _juttuja_. 8D
Mentiin sit kiinalaiseen syömään ja sit Dokun nauratti mua (yllätys XD) nii paljon et melkee nuudelit lens mun suusta takas lautaselle. Onnkeks nii ei sit tapahtunu XD
Ja miten Doku aina onnistuu saamaan minut noloksi? Kadulla oli poika joka harjas sitä katuu ja sit Doku huutaa:
 -Verenhimoinen poika joka hakkaa meijän luudalla! *Osoittaa poikaa*
 -DOKU! Nyt hiljaa...! *Facepalm*
 -Okei okei................ Mut silti! *jatkaa*
 -NYT! *käsken Dokua olemaan hiljaa*
 -Okei okei........ *Viimein hiljaisuus* XD
Kysyinen poika oli ruottalainen, mut se kyl katto meitä aika oudosti. XD
Ruuan syönnin jälkeen mentiin ostaa karkkii sellaset jännät tangot, nam! :'D
Ensin meillä oli ongelmii saada ne karkit pois papereista ennen ku päästiin syömään niitä. Sitte saatiin ne pois nii alettiin sit niitä mussuttaa. Ja just ku Dokulla oli se karkki lopussa nii..... Se tippu maahan ja tyyppi huutaa täyttä kurkkuu:
 -NOOO! Miun karkkiiih~! *Poimii karkin maasta* -Ja mähän aijon tän syödä... *alkaa puhdistamaan karkkia*
 -Aijoks sä oikeesti syödä ton? :"3
 -Joo.
Karkista tuli kuitenki puhdas ja syötävän näkönen. 8D
Lähetiin kävelee Dokun luo ja sit me puhutiin kaiken näköstä siinä. Doku yhk äkkii siin puhuessa tekee sellasen efektin et se toisella jalalla tömisti vähän maata ja sit takaata kuuluu just sillä hetken hirmunen jyrähdys. Olin just huutamassa Dokulle täyttä: "DOKUUH!" ku se sanoo siihen:
 -En se minä ollu! *kohaittaa käsiään*
Ja minähän olin ihan hysteerisenä siinä ku pelkään ukkosta ku ruttoa  nimittäin luulin jyrinää ukkoseksi. (Myöhemmin kävi kuitenki ilmi et se oli armejan aluella ku ammuttiin jotain XD )
Ku tultiin Dokulle, me piirrettiin hetken kunnes mun piti mennä kotiin. Kotona en oo ny tehny mitään erikoista ku istunu vaa koneella jne. :3
Noh, tavataan kirjoitusten parissa T: Envy-chan ^^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti