6.4.2013

Kuoleman päivä *A*

Joo siis oli tänään oli otsikon mukainen päivä: Kuolin jo heti aamulla henkisesti! Ja syynä on se, että suosikki animeni Fairy Tail jätettiin kesken ja se ei ehkä jatku enää! *A*
Olen niin murtunut T^T
Mentiin sit tänään Nummelaan mun mummun luo viettää mun synttäreitä, mut ne on edellenki sunnuntaina eli huomenna. Mä en enää jaksa näitä synttäreitä... T^T
No sain sit lahjaks uuden aluslakanan mun sänkyyn, jee~ Ja sit sain myös karkkii. XD
Olen edelleenkin niin murtunut, että haluun kattoo animee. Ja uskallakkin siellä ruudun takan et miten joku voi olla surullinen jos joku anime loppuu? Kyllähän tässä helposti mieli menee maahan, mut en mä nyt sillee kokonaan oo mielimaassa et kyllähän mä tässä koko ajan hekotan ja nauran ku kirjotan tätä. XDD
Tällähetkellä mä kuuntelen musaa. :"33

Sit mä piirsin tänää yhestä animesta nimeltä Squid Girl hahmon nimeltä Ika Musume. ^^
Tollanen otus. :33
Mun mä meen nyt moido ~ :D

2 kommenttia: