28.4.2013

"Mä paahdun ulkona" XD

Hellou! 8D
En ookka ny vähään aikaa kirjottanu tänne, sori. :3
Mut kaiken näköstä on sattunu ja tapahtunu huonoa sekä hyvää. Oon ollu Dokun mökillä ja ollu myös yökoulussa. On myös sattunu huonokin, mut en haluu siitä kertoo tääl, koska yritän saada sitä pois mun mielestä. :/
Ja muistinki just vähä aikaa sitte et mun ja Dokun yhtenen päiväkirja on jossain, mut en tiiä missä: Kaipa se sit jostain tulee esiin ku etin sitä. XD

Juu tosiaan kuten otsikkoki sanoo: Tänää on ihan sairaan kuuma ulkona. Hyvä etten paistunu meijän terassiin kiinni ku istuin siinä ja söin jäätelöö. Mun koiraki (Pepi) läähätti ku viimestä päivää, oli sit pakko päästää se sisälle XD
Pesin mun äitin kaa ikkunatki ja tietenki oman ikkunan jynssäsin kaikkein parhaiten ja veljen ikkunan huonoiten, muahahaa! >:3
Meil on tääl joka vuos sellanen Sprint -kisa (Ralli autokisa siis) ja meinasin ehkä mennä kattoo sitä kamera kädessä jos sais joitain kuvii otettuu. Katotaan ny jos jaksan ees kävellä sinne. ^^"

Pelasin eilen Trasformicee (sellanen jännä hiiri peli). Olin yhel radal misi piti laittaa lankkuja et pääsee toiselle puolelle. Voi herran jestas se Shamaani oli nii Pro. Se latos lankkuja pääällekäin. Tossa kuva sen prosta työstä XD
Otin ton screenshotin alussa (oisko nii) et noit lankkuja oli päällekkäin aika monia mitä enemmän loppuu kohden tultiin. XD

Meen nyt, kirjotan ehkä jossain vaiheessa lisää, mut nyt:

^^!Moikka! ^^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti