12.4.2013

Fraidei~

Hello duck! 8D
Mulla ja Dokulla oli tänää kolme tuntii puutyötä ja ollaan ainoot tytöt siinä ryhmäs, kiva~
Me tehään sellasii palleja *kröhöm* tuoleja. Tehtiin sitä istuma osaa nii meijän piti liimata monta vanerilevyy päällekkäin ja laitta sit puristimilla kiinni. No se ope sit sanoo: "Hakekaapa 16 puristinta" No me oltiin siitä et "HÄ? Ei varmana nii paljoo!" No me kuitenki haettiin ne. Laitettiin ne sit kiinni siihen vaneriläjään... Siis voitteko uskoo: Se vaneriläjä oli siis _ihan täynnä_ niitä puristimii. Oli kyllä nii läpän näköstä! XD
Otettiin sit Dokun kännyllä kuva, mut mä en voi sitä nyt tänne laittaa ku ne on Dokun kännyssä ja en satu omistaan Dokun kanssa samaa puheelintä... Puhelinta siis. XD
Koulu loppu kahelta ja olin ihan etten jaksais millää kävellä bussi pysäkille enkä sit kotiin. Kaikeksi onneksi mun iskä tuli hakee! Ihanaa, ei tarvinnu kävellä 8D
Mentii sit iskän kaa kauppaa ja väijyin koko ajan karkkihyllyjen luona. Yleensä mun iskä ei osta mulle karkkii, mut sit sanoin sulle: "Tossa on viis patukkaa kahella eurolla...? *vink vink*" Vähä aikaa kyl katto mua ja mä vilkuilin niihin patukoihin... Lopputulos: Se suostu!!! ^^
Heti ku pääsin kotiin nii aloin piirtää yhelle mun kaverille chibi Mikua (jos et tiedä niin googleta). En sit kerenny tekee sitä loppuun ku piti lähtee hakee Dokua tallille mukaan.
Tallilla me sit katottiin kenellä ratsestetaan ja mää pääsein ekaa kertaa yhel uudella hevosella nimeltä Hani ja Dokunen meni mun lempparilla Veralla. ^^
Hani oli hirveen energinen. Sit viel ku lumia tippu maneesin katolta vähän nii sillo se vasta kovaa vetiki XD
Hani on ihanaaah~ :"3 <3
Tunnin jälkee jäätiin hilluu tallille ja meninki sit Dokun kaa hevosia kuvaamaan laitumille. Sain otettuu ihanii kuvii! ^^ Laitan niit sit joskus tänne.
Lähettiinki sit Dokun isää vastaan kävelemään pitkin tallitietä joka on noin 1,5km pitkä. Oletettiin et se ois tullu puolesvälis vastaan, mut ei: Me käveltiin sit koko tie. No ei sen puoleen: Meil oli toosi kivaa! :"3
Löydettiin yks sellanen kallio joka oli ihan jäässä ja se oli viel sellanen siistin sinertävä. Käskin sit Dokun laittaa käden sitä vasten nimenomaa _alas_ mut ei, ku se halus kiivetä ylös. XD
Yritys oli kyllä kova, mutta tulokseton. Dokun kengät oli ihan lumessa. XD
Löydettiin myös puu jossa oli jesarii (il-mas-toin-ti-teip-pi) ja aateltiin se olis korjattu sillä. 8D
Käveltiin sit maantielle saakka ennen ku Dokun isä sit viimein tuli. -.-"
Ne vei mut sitte kotiin jne. Ja nyt oon tässä: Menossa pian nukkuu. :"3
Öitäääh~

Kuvia
Dokunen ja Hani
Hani
Envy ja Vera
Envy ja Vera
Envynen ja Vera


Dokunen ja Hani





Doku ja Hani -Molemmat kallistaa päätä
Hepat laitsalla



Jesari puu 8D
Doku putsaa iloisena kenkiään
Jäässä oleva kallio



Dokunen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti