4.4.2013

Pöfpöf okei sori en oo kirjottanu vähään aikaan.

Dokuilija täällä ruudun takana hei. Vittu mulla on jano. Liitty asiaan.
Niin siis. Kirjoitanpa sitten mitä tein tänään, ihan normi päivä siis minulle.

Heräsin 20min vajaa kaheksan ja kasilta alkaa koulu, aaaagh pomppasin ylös ja juoksin melkeen yöpaidassa kouluun 8D. Hmm, meillä oli uintii ja mä en löytäny miun kokouikkarii, niin piti ottaa ihan älyttömät narubikinit, ja siis juu tykkään niistä MUTTA ne oli liian pienet ja sitten yhen semikoulun (ruottinkielisen) niin meiän tyttöjen ikäset pojat oli kans uimassa smaaan aikaan ja arvaa kattoko niin et kuola valu, paria mulkkasin niin heti lähti uimaan karkuun. XD Sitten meillä oli kaks tyslää tuntia ja se miun exä koko ajan jotain tökki niin vedin sitä kaks kertaa kyynärpäällä leukaan ja molemmilla kerroilla huus "AI VITTU!" Ja ope piti saarnan sille kiroilusta :'DD Sit se sano ettei aio antaa mun nukkuu yökoulussa yhtään vaan tulee paneen mua keskellä yötä mä sanoin et otan haulikon mukaan et sopii yrittää. Sit se alko tappelee yhen Janin jaa et kumpi saa nukkuu mun vieressä (EI KUMPIKAAN PRKLE) Ja sitten meillä oli köksää tehtiin yks ällö omeletti hehe ja sit menin koulun jälkeen mun kaverille ja me tehtiin olevinaan mokkapaloja mut jtn meni pieleen niin siitä levystä tuli 7mm paksu, me mitattiin. Ja joo ei kohonnu yhtään. Mut me kaavittiin se siit leivinpaperilta ja mentiin vuoronperään lattialle makaamaan ja tehtiin toisillemme viiksiä ja kaikkee tyhmää värjättii luomet sillä suklaakaakaomössöllä, niitä oli sit kiva pestä poies... 8''D Sitten me katottiin UIH <3 Paavo Pesusientä ja joku taas mulla naksahti ja halusin pelata yhtä vammasta pelii Crashii ja me pelattiin (yks tasoseikkailupeli sellanen alle 7 vuotiaille XD) ja sitten menin kotiin ja tein läksyt. :'DD

Jeejee kirjotinpa taas paljon. Heihei.
Eeeeen jaksa kiiirjoooittaaaaa ropeeaaaniii. Pffft.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti