3.4.2013

Hello everybody!! ~

Tässä puhuu Envyläinen! 8D
Oon jo piiiitkään aatellu jos vaihtaisin Howrsen cafeessa (jos et tiedä mikä se on nii googlaa)niin, mun nimen joksikin muuksi, mut en sit tiiä, hehe. :33
Olinpa sitte tänää Dokun kanssa kaupungilla koulun jälkee. Oli aika huvittavaa menoa! 8D
Ensi mentiin Lindexiin hakeen Dokulle sellasta puolikasta hupparii sen cossiasuun (jos et tiedä mitä tarkoittaa cossi, googlaa sekin) ja sitku löydettiin sellanen nii Doku otti kahta eri kokoo: Toinen oli vähän pienempi ku toinen. Doku sit sovitti niitä molempii ja sit mä sanoin: "Ota se isompi"
Ensi se ei meinannu millään ottaa sitä vaa vänkäs siinä et haluu sen pienemmän, mut lopputulos: Doku otti isomman. 8D
Sit mentiin Dokun luo ja se puki ittelleen päälle sellasen farkkumekon eikä meinannu saada sitä pois se oli liian pieni, okei okei, oon hiljaa! XD
Sit Doku näytti mulle sen cossiasun joka oli ihan sairaan kiva! Otin sit parisen kuvaa Dokusta. ^^

Meille molemmille tuli hieman nälkä -->Mentiin jääkaapille --> Avataan jää kaappii --> Katsotaan sisään
Doku kysyy: "Haluutko lihaa, lihaa tai lihaa?"
Mä vastaan:: "Se toinen liha!"
*toljotamme edelleen jääkaappiin*
Doku huudahtaa: "Tuol on maito rahkaa! Miltäköhän se maistuu?"
*otamme rahkan pöydälle*
Mä kysyn: "Mitä me tolle tehään?"
*toljotamme purkkia*
Sitten Doku hakee lautaset (mitkä lie) ja Doku jakaa rahkan kahteen osaan. Mä päätän maistaa sitä ekana:
"Hyiii~! Tää tarvii sokerii!"
Doku sanoo: "Nii tarviiki!"
*hakemme sokerin ja laitamme sitä varmaan "kilon".*
Ei ollu hyvää ja lopputulos: Päätämme tehän siitä piretöö! 8D Pirtelönä se oli tosi hyvää! :33

Mentiin sit myöhemmin pizzalle kunnes mä lähin sit kotiin. Ja nyt oon kotona ja haluun kattoo animee. :"3
H-E-I-D-O :'D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti