30.3.2013

Pöfpöfpöf etpäs arvaa kuka

Minä täällä taas. Kyllä, juuri minä. Eli siis minä, toisinsanoen minä, tai kavereiden kesken minä.
Okei lopetan juu moro taas ~

Aattelinpa nyt kirjottaa kun tulin kattomaan tänne blogiini että _OHO_ Envy oli kirjoittanut tekstin! Waaaauuuuuwauwau *kaikki taputtaa nyt* Niin köh juu. Minäpä en ollut missään tänään. Paitsi kotona. Ja Suomessa. Ja Maapallolla. Mutta jossei nyt aleta ihan hiuksia halkomaan niin antaapi olla.

Heräsin joskus puoli ysin aikoihin, ja yritin epätoivoisasti NYT PERKELE JOS TUO PATTERI EI LOPETA HURINAANSA.

Kävin sammuttaan sen. ^3^ Noniin jatketaan krhm. Yritin nukkua vielä mutten tietenkään onnistunut koska näin eeeerittäin pahaa painajaista (liittyy vankilaan, miehiin, raiskaukseen ja tehosekoittimeen, suoliin ja niiden kiskomiseen kurkusta ylös) joten ei siitä sen enempää. Sitten olin hiukan koneella ja tuollasta, sitten menin pelaamaan Wiillä jotain Mariopaskaa. Sitten vietinkin iloisen loppupäivän olemalla Joonan (pikkuveljeni 2kk) kanssa jne jne jne ja pelaillen. Ja sitten leikin kanssa legoilla toisen broidini (8v) kanssa ja sitten piirsin yhden loharin. Lohikäärmeen. Kyllä.

No perkele kukkanen pitäiskö nyt muka ladata se tähän. Äh. T^T Sanoin etten lataisi tänne. No kai se on se ja sama.

Klikkaa kun haluat suuremmaksi ~ Oho, osaanas kirjoittaa kuvan viereen ähä ähä. Oolen tekniikan ihmelapsi WOOO no en vitussa. En osaa edes käyttää muistitikkua eli repikää siitä sit huumorii apinat. Mutta juu. Sitten tosiaan köh öää unohdin.

...

Ainii! Niinsiis sitten jossain välissä äiti kävi kaupassa ja kiipesin karkkikaapille ja löysinkin karkkia, mutta se pussi ei ollu avattu, joten en viitsinyt riskeerata. Sitten kuulin et tää kyseinen 8v broidinijuoksee portaat alakertaan, ja meinasin hitto vie saada sydänhalvauksen ja vedin komeat flipat pöydältä alas.
Oli siin sit selittämistä "Mä otin vaa vettä ja sit kaaduin ja siks juu." Mut se usko, mwhahahaha. Tyhmä.

En nyt oikeen oo taas luovalla päällä... venailen Usaa ja silleen. :>

// Dokuilija.




2 kommenttia: