30.3.2013

Envytin puhuu 8D

Hei sinä siellä :33
Mun eka paska blogikirjotus. Juu, kyllä: Minulla on lukihäiriö joten älkää välittäkö kirjotsvirheistä. :33

Juu, olin tänää Hesas mun äitin kaa Jumbossa ostoksilla. Ostin ittelleni stabiloita :33
Joo en jaksa nyt alkaa kertoo koko päivää XD
Juu, eli olen nyt cafessa. Siel on kunno sota käynnissä. Kaikki riitelee kuule nii turhanpäiväsestä kuin homous! Mä vaa nauraa räkätän tääl vatsa kippurrassa ku ne yrittää lopettaa sitä ja sit sinne tulee spämmerri joka alottaa sen taas. Kaikki epätoivosena yrittää olla sitä vastaan, mut turhaan ku ei se lopeta XD
Ja siel jossain välissä on joitan ruikuttajii: "Yhyy, kukaan ei huomaa mua *niiks*!"
Sori jos tää tuntuu valituksesta, mut ööö..."Miten sen nyt kauniisti sanoo" Se on karu totuus! >:33

Juu, mä piirrän täällä hetkel nii ei oikee synny teksii, hehe. X3
Voin sit laittaa sen artin tänne ku valmis. Lyhyt postaus juu, mut en keksi mitään *hepuli*
-Moikka- 83

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti