5.6.2013

Huomentaa!

Terve!
Voiko päivä alkaa tänään paremmin kun saa tietää on cossi asu on jo Hesas, tänää on mun koiran Pepin synttärit ja aamu on aurinkoinen. ^^
Väsään täl hetkel videoo Pepistä, Pepi täytää siis 4v. Kivointa Pepin synttäris on se et tietää et se on ollu mulla ihan luovutusikäsestä saakka ja oon itte kouluttanu sen. :D
Ja sit tosiaan, mä tilasin mun äitin kaa mulle Hetalia Sveitsi cossiasu ja se saapu tänää Helsinkiin, sit vaa odotetaan et mistä ja milloin sen saa hakee. Tilattiin Kiinastaa, saa nähä onko hyvää laatua. :3

Doku on Lapis ja sano tuovansa mulle Stalinin kengänpohjalliset, upeeta! O___O
Mut.... PEREKELEEEE!! Latasin PD:n mut se ei toimi!!!! D:<
Jatkuu~ Mut Stalinhan on jo koullu. XD
Ja sit se meinaa tuota poron, eiku porolehtiä läjäpäin. Ei, kyl se ihan vaa porokortin lähettää, mut tosin en tiiä jos se jotain muuta toiski. XD

Nyt meen tappelee ton PD:n kaa et saisin sen toimii, heippa~ :3
Terv: Envytan! ^___^

Ps. Mä halusin muuttaa tekstien fonttii ku aloin kyllästyy edelliseen ja halusin vähä yksinkertasemman. Toivottavasti kelpaa Dokulle! :3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti