12.6.2013

Hellou my friend

Tervehdys! ^^
"Taasko Envy kirjottaa?" Kyllä, taashan sen Envy tässä ruudun takana näpyttelee postausta. :3
Ihmettelen vaa mistä mä repäsen mun kaiken ajan kirjottamiseen. Mul on Howrse, face, kaks blogii, kaks ropee, skype, katon animee, piirrän, kuuntelen musaa ja nörään. Ei mulla näköjään elämää oo, hehe! Hauskaako, ei! Koska oon nii nettiriippuvanen et suutun jos mut häätää pois koneelta, piirrän kone pääl vaik en tee sil mitään, syön aamupalanki melkee sen ääres, aina kiire koneelle koulun tai jonku muun jutun jälkee. Ei kiva ei kiva... ;___;
Mut silti oon ihan sairaan vihanen jos mun äiti laittaa konekiellon... Sitä on se riippuvaisuus ja nykypäivä. :((
Siinähän olikin valitusta kerrakseen. 
Lisää postauksesta: www.lentavanuudeli.blogspot.com
Liitythän samalla lukijaks? :3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti