12.12.2013

Lumi tuli ja meni

Iltaa!
Ei ollakkaan vähään aikaan kirjoitettut tänne. Nyt on siis aika. :3
Olin alkuviikosta kipeä, mutta paranin aika nopeasti. Dokuro oli tehnyt minulle ihanan yllätyksen! ^^
Hän oli ottanut itsestään kuvan Rin asussaan, tehnyt lapun jossa luki: "Parane pian!" En osannut mitenkään odottaa sellaista kun Dokuro pyysi mut skypee. Mun piti laittaa se kuva tänne, mut se on toisella läppärillä joka on tuossa vieressä enkä jaksa avata sitä. Lataan myöhemmin, ellei Doku kerkeä ensin. :3
Kävi mielessä et voisin kirjottaa myös omaa blogiani, mut taidan kirjottaa kaiken nyt tähän ja heittää linkin sit mun blogiin. Kauhee vessahätä! >.<
Sitten cafetuksen ihmeitä. Tiedättekö kuinka järkevää porukkaa on Cafe Howrsessa? Se on siis keskustelu palsta. Näin järkeviä:
Tuossa on kylläkin vain yksi screenshot, mutta luulen, että se riittää. u___u

Mä oon oppinut vihdoin ja viimein piirtää piirtopöydällä ihan hyvin. Ei ne piirrokset nyt mitään mestri Mona Lisoja ole, mutta sellaisia tyypillisiä aloittelijan. :3
Teen myös innokkaasti speedpaintteja jos jota kuta kiinnostaa niin voi katsoa esimerkiski tuon piirroksen videon: Shadow Heart. :3

Mulla oli tänään koulussa sinänsä aika huono päivä. Olin väsynyt ja opettaja(t) ärsytti. Kaiken kukkuraksi sain huikeita numeroita!
Hissa/Äikkä essee: 6½
Matikan koe: 6-
Hissan koe: 7-
Kaikki muut kokeet on menny hyvin, mut nää kolme meni ihan puskaan. ;A; Noh, ei voi mitään.

Hiljennyn nyt lukemaan Anime lehteä joka tuli eilen. :3
T: Envy

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti